Nytagen egobild

Nytagen bild - känns bra!
 
Älskarrrrr mitt hår ♥ det har ju blivit skitlångt nu. Hemligheten?.. Jag har inte klippt mig på ett (!) år i november. Usch, borde ni tänka då, haha! Men jag klipper faktiskt bort kluvna toppar och det slitna själv. Kanske inte allt av det då, men så mycket som jag kan och når. Alla jag träffat säger att det inte ser trash ut (nu hoppas jag att ni jävlar är ärliga)! Snart ska jag dock gå till frisören och klippa en riktig frisyr (spännande) och göra slingor.. :')

Dessutom har jag gått ner 10 kg, och mer ska det bli ;) (hur fan ser den gubben ut?!!) Utifrån det har jag lärt mig att det finns inga genvägar med fula bantningspiller osv, ska du göra det så ska du göra det på riktigt muddafakkaaah. Har du motivationen kan du klara vad fan som helst. True story!
 

Kommentarer
Emilia

FinFin blogg! :)

2012-10-27 16:46:23
URL: http://eemiliakarlsson.devote.se
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: