Starbucks White Chocolate Mocha F.

Jag vet att jag inte alls skriver här mycket alls längre, men ibland får jag små ryck att jag vill skriva ett inlägg. Haha! Så här kommer ett litet inlägg :D

Igår, söndags, kom jag hem från Frankrike efter att ha varit där med familjen i två veckor! Vi åkte 20 juli och kom hem igår. Det var skitskönt att vara där, eftersom vädret i Sverige har varit dåligt exakt HELA sommaren. Vi hade 35 grader varje dag oftast. Älskar Frankrike!

Så fort vi kom in i Sverige igår stannade vi och käkade på La Grappa i Malmö. Jag tog en ciabatta med räkröra, skitgod var den! :) Efter lunchen gick mamma och jag till Starbucks på Centralstationen, eftersom Starbucks inte finns i Linköping och jag alltid har velat testa deras kaffe. Jag köpte en White Chocolate Mocha Frappucino, och en Rocky Road-brownie. Drack kaffen på direkten, men kakan har jag ännu inte smakat. Kaffen var AWESOME iallafall! Smakade verkligen underbart, men fyfan vad mättande den var. Tog mellanstorleken också och jag orkade knappt hela. Jag förstår inte de som orkar dricka en stor? Haha! Men fyfan vad god den var iallafall. Får hoppas att Starbucks kommer till insikt och bestämmer sig för att bygga en Starbucks här i Linköping också! ;)

Nu sitter jag iallafall hemma i Linköping igen, och det regnar (som vanligt).. Såg i min väder-app att det skulle blixtra ikväll också, men det kan vara mysigt ibland.. Speciellt om man levt i paradiset de senaste två veckorna ;D


Kommentarer
Mikxki

Älskar Starbucks :)

2012-10-27 14:44:55
URL: http://mikxki.blogg.se
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: