Nemo ♥

Den 23 januari föddes en liten kattunge
som Marcus (kärlek) och jag haft ögonen på enda sen dess.
Vi gick runt länge och hoppades att det verkligen skulle vara en hane,
och det visade sig att det var det! ♥
För två veckor sen, 30 mars kom han äntligen till 'oss'
(med citattecken eftersom vi ännu inte bor tillsammans).

Jag var hos Marcus hela förra veckan så att lilla Nemo, som han heter, inte skulle vara ensam första veckan. Och jag blev totalt förälskad i honom första gången jag såg honom! ♥ Han är liten, med babypäls och hela alltet!! Det var så länge sen jag såg en misse med babypäls, världens minsta tassar och nos osv. Tänker tillbaka på när vår älskling G kom till oss och var kattunge. Nemo är lekfull och busig som fan (mina händer är fulla av rivmärken och det är för att han helt random rev dom när han var på lekhumör, för att inte prata om när han gick under täcket och rev/bet en på fötterna..), och gosig till 100%. Redan efter några timmar att jag kom låg han och sov i mitt knä, och resten av alla nätter sov han hos oss/mig. Han var vid oss hela tiden, så jag hoppas att han kommer bli lika sällskaplig som vår G är. Nu när jag är hemma saknar jag lilla Nemosen hela tiden :( Han är vår lilla bebis.


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: