Vinterskor utan vinter

Gick på stan med mamma vid halv 6 kanske. Kom hem nu, haha. Men stan stängde ju vid 8 idag - awesome! Fick inte med mig mycket hem, men iallafall ett par nya vinterskor och ett brunt fint linne med spets på! :) Behövdes verkligen nya vinterskor, även om det inte alls är mycket snö ute.. Det är ju knappt vinter ute överhuvudtaget, och på lördag är det julafton?! :( Är förstås glad över att slippa snön, men hoppas fan inte att den kommer dagarna efter julafton för att sen stanna till typ april eller något.. Iallafall, dom här skorna är mer mysiga än mina andra vinterskor, eftersom det är fodrat (heter det så..?) vid kanterna och inuti! :D Älskar Lacoste, dom har alltid sjukt fina grejer man kan köpa.

Köpte med mig "bloggdrycken" Aloe Vera drycken också. Tänkte att den kanske är god - värt att testa iallafall! Folk har ju sagt att den är skitgod. Den ser faktiskt lite smarrig ut.. Kan skriva av mig sen vad jag tyckte :*

Tjockisfinger, hahaha :D Den blev så på något konstigt sätt.


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: