Min nya blogg..?

Jag kommer kanske byta bloggadress till denna adress! Här finns min officiella blogg just nu. Men jag kände att jag kanske vill byta namn till lovebymertaah (som jag heter på Instagram) istället, och man kan ju inte byta namn på en blogg, dumt nog.. Känns lite som att mitt nuvarande bloggnamn är så långt. Det här nya är ju också rätt långt, men där i ingår mitt namn också.. Skrivet på ett konstigt sätt ioförsig, haha! Men ändå :D Jag tycker det är halvfult med att heta typ martasjostrom.blogg.se, så jag vill inte heta lovebymarta, haha. I-landsproblem (y) Varför var mamma och pappa tvungna att döpa mig till något med BÅDE ä och ö i?! :(

Dock kan jag inte få över alla mina gamla blogginlägg hit, men samtidigt skulle det vara skönt att få en nystart! Är ju snart ett nytt år också, haha.. Men vi får se hur jag gör. Har iallafall satt in designen och så här, så att det är fint och inte ser ut som skit :P

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: